Klosterkirche Sponheim

Der Förderverein e.V. Die ehemalige Benediktiner-Klosterkirche auf dem Feldberg gehört zu den wichtigsten Kulturdenkmälern in der Nahe-Region und ihre Erhaltung kann die katholische Kirchengemeinde alleine nicht stemmen. Die Idee, einen Förderverein zu gründen, gab es schon einmal. Sie wurde jetzt von einer Gruppe Sponheimer Bürger und federführend von Brigitte Schitter vom Verwaltungsrat erneut aufgegriffen und in die Tat umgesetzt. Der neue Verein trägt de.DONNERSTAG, 10. NOVEMBER 2016.

OVERVIEW

The web site klosterkirche-sponheim.de presently has an average traffic classification of zero (the smaller the higher page views). We have crawled twenty pages inside the web page klosterkirche-sponheim.de and found one website associating themselves with klosterkirche-sponheim.de. There is one mass communication platforms belong to klosterkirche-sponheim.de.

KLOSTERKIRCHE-SPONHEIM.DE TRAFFIC

The web site klosterkirche-sponheim.de is seeing alternating quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for klosterkirche-sponheim.de

Traffic ranking (by month) for klosterkirche-sponheim.de

Traffic ranking by day of the week for klosterkirche-sponheim.de

LINKS TO KLOSTERKIRCHE-SPONHEIM.DE

MICHAEL FIX - Guitarist, Composer Producer Home of Australian guitar virtuoso Michael Fix Home

MICHAEL FIX - Guitarist, Composer and Producer. A leading exponent of contemporary acoustic guitar and a consummate performer. His fingerpicking is flawless, his sense of rhythm is completely controlled. Michael has an instrumental voice that is both a challenge to other guitarists and completely enjoyable to everyone.

WHAT DOES KLOSTERKIRCHE-SPONHEIM.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of klosterkirche-sponheim.de Mobile Screenshot of klosterkirche-sponheim.de Tablet Screenshot of klosterkirche-sponheim.de

KLOSTERKIRCHE-SPONHEIM.DE SERVER

Our crawlers caught that a single root page on klosterkirche-sponheim.de took two thousand three hundred and ninety-one milliseconds to download. We could not discover a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider klosterkirche-sponheim.de not secure.
109.237.132.20

We revealed that this domain is utilizing the Apache os.

Klosterkirche Sponheim

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site has the following in the homepage, "Die ehemalige Benediktiner-Klosterkirche auf dem Feldberg gehört zu den wichtigsten Kulturdenkmälern in der Nahe-Region und ihre Erhaltung kann die katholische Kirchengemeinde alleine nicht stemmen." I noticed that the web page also stated " Die Idee, einen Förderverein zu gründen, gab es schon einmal." They also said " Sie wurde jetzt von einer Gruppe Sponheimer Bürger und federführend von Brigitte Schitter vom Verwaltungsrat erneut aufgegriffen und in die Tat umgesetzt. Der neue Verein trägt de."

SEE SIMILAR WEB PAGES

Michaels Random Muse

A collection of wonderings about what inspires, or vexes, me on any given day. Wednesday, November 16, 2011. Ever had one of those days when the universe seems strangely out of sync with your own sense of purpose or reality? More than a few? Or worse, the unseen forces that randomly screw with your intentions on a regular basis suddenly seem to be, well, non. Set aside for the moment the arguably comforting fact that computers are co.

My Blog Just another WordPress.com weblog

This is your first post. Edit or delete it and start blogging! Blog at WordPress.

Teenage Pundit

Saturday, August 20, 2011. This post came from a group I am a part of and was asked to post it here and keep it circulating. Mart every hour of every day. 3 Wal-Mart will sell more from January 1 to St.

Stories by Michael Kelley Contently

Michael Kelley is an editor, writer and video journalist. Austin MotoGP race leads to Texas-sized motorcycle marketing blitz. The comeback of the century turns ugly. The fine line between hero and zero in F1. Schumachers Sunday his career in a nutshell. Oct13 - Slowly, surely and with typica.

Rain Must Fall

Released November 19, 2010.